Srpen 2011

karaoke texty

25. srpna 2011 v 20:19
http://www.karaoketexty.cz/search?q=Black%20Eyed%20Peas&t=at&from=sug&type=artist&id=866

Zumba je hodně nakžlivá

6. srpna 2011 v 22:01 ZUMBA
CO JE ZUMBA ?
TANEC,PÁRTY,SPORT

Na první pohled může Zumba připomínat aerobik, ale jakmile začne hrát hudba, zjistíte, že Vás čeká něco zcela jiného. Latino hudba je veselá a hodina Zumby Vás díky sluncem prohřátým melodiím zahřeje na duši a zvedne Vám náladu. 60minut Zumby naplní Vaše tělo endorfiny na několik následujících hodin. Pozor na závislost. Budete odpočítávat dny a hodiny do další lekce.

Zumba je fitness disciplína, která spojuje benefity aerobiku, tance a spontánní zábavy, kterou zažíváte při parties, večírkách, plesech atd. Používá se specifická hudba. Základ tvoří latino tance, zvláště pak salsa, samba, merengue, batchata, quebradita, chacha, reggaeton, bogaloo, latin hip hop, cumbia atd. Zumba seznamuje sportovce a tanečníky se základními kroky nejen latino tanců, ale přibírá i africké tance, orientální prvky atd.

Pokud jste nikdy na žádnou hodinu tance nechodili, není problém, kroky jsou opravdu jednoduché. Stačí se nechat ovládnout rytmem a bedlivě sledovat instruktora.


JAK PROBÍHÁ LEKCE ZUMBY?

Začátek hodiny (warm-up) může připomínat aerobik, používají se jednoduché kroky s jediným účelem, jímž je připravení těla na další náročnější pohyby. Warm-up určitě nepodceňujte u žádného sportu. Pokud není tělo řádně "rozehřáté" či připravené, zvláště pak klouby (je nutné, aby se klouby "promazaly" synoviální tekutinou), mohlo by dojít k miniaturním poraněním, právě v kloubech, což se projeví zbytečnými bolestmi (často se pak špatně domníváme, že nám pomůžou výživové doplňky na klouby, ty jsou pravda velmi užitečné pro ty co cvičí více jak 3x týdně, ale "jádro pudla" je jinde). Správný Warm-up trvá přibližně 8-10minut a celé je to o tom, že se dělají pohyby, které v první řadě rozehřejí jednotlivé svalové partie, zrychlí se cirkulace krve a "rozhýbají" se klouby. Jednoduše tělo je jako plastelína, pokud ji nejdříve správně nepřipravíte, nerozehřejete, nedá se posléze správně a jednoduše tvarovat. Nebo "jde to, ale dře to".
Po Warm-upu následuje řada choreografií (a třeba i improvizací) vše záleží na instruktorovi. Zumba má standardizované základní kroky. Ty se vyučují pouze na školeních pro instruktory. Tanečník salsy, či přeborník v latinskoamerických tancích se může domnívat, že "dělá" Zumbu a licenci nepotřebuje, ale ukrutně se mýlí. Beto Perez vytvořil vskutku geniální koncept, z konkrétních prvků. Certifikovaný instruktor tyto kroky na svých lekcích používá a obohacuje své choreografie třeba i o vlastní kroky.
Na zemi se nikdy necvičí, celá hodina, včetně závěrečného protahování (cool-down) probíhá ve stoje (aneb na Zumbu není třeba podložku).
Zumba probíhá zpravidla ve formě OPENCLASS - otevřené lekce, kam jednoduše přijdete a "zařádíte" si. Nejedná se o kurzy, ty jsou spíše výsadou specializovaných tanečních studií. Původní model toto nehlásí. Zkušený instruktor na hodině "zvládne" jak absolutní nováčky tak i frekventanty, co chodí již delší dobu a znají choreografie nazpaměť.
Cueing - pokyny instruktora
Instruktor dle vzoru Beta Pereze nepotřebuje mikrofon, nebo snad dokonce hlavový mikroport. Místo instruktorova hlasu z reproduktoru dává pokyny ke změně cvičícím hudba. Výsada Zumby je jednoduše ta, že nemluví instruktor, ale mluví hudba. Instruktor dává pokyny neverbální, protože chce svým frekventantům dopřát možnost užít si skvělou hudbu.


Podstata Zumby ze sportovního hlediska



Zumba sama o sobě není žádný konkrétní tanec. Zumba je ve své podstatě "balíček", ve kterém naleznete příjemnou směs jednotlivých skladeb, jež reprezentují různé tance, či mixy tanců. Vtip je v tom, že se pohyby přehánějí. Taneční krok, který dělá tanečník, je v podání osoby cvičící Zumbu o 150% "přehnanější" - je patrné, že to je konkrétní taneční prvek, ale že jeho primárním účelem je zintenzivnit pohyb a svalovou zátěž.
Díky měnícím se prvkům a krokům různých tanců se s novou skladbou aktivně zapojují vždy nové svalové skupiny. Samba a salsa zapracuje na svalových partiích nohou. Při reggaetonu se formují boky, břicho. Orientální tance a specifické pózy rukou upraví obvzláště svalové partie právě rukou a ramen. Speciálně pro merengue vytvořil Beto Perez, stvořitel Zumby různé varianty doplňujících pohybů pro ruce, takže merengue, které při tanci zaměstává jen boky je u Zumby v pravém slova smyslu perfektním tréninkem pro ramena a bicepsy. Flamenco v Zumba verzi zapracuje na stehnech, konktérně tvaruje krekčovský sval na přední straně stehna. Cumbia tvaruje boky, svaly břicha a trupu, díky pohybu ve tvaru osmičky, jíž obkresluje aktivní bok. Pracuje zkrátka vždy celé tělo.
Velkým benefitem Zumby je, že zaměstnává, právě díky "vlnícím se bokům" CORE (hluboký stabilizační systém páteře/HSSP), svalstvo uvnitř těla, kterému je v posledních letech přikládána obrovská důležitost. Na tuto svalovou partii myslí pilates. Klasický aerobik na ní poněkud zapomíná. Díky aktivaci předně těchto, běžným způsobem života zlenivělých svalů uvnítř těla, dochází ke zvýšení "spalování", aneb zvýší se tzv. bazální metabolismus. Jde o to, že v těle je najednou více aktivních svalů, které potřebují ke svému běžnému provozu více energie - a tu si berou buď z přijímané potravy, nebo z tukových zásob.Díky tomu je velmi časté, že lidé, co doposud nic nedělali a najednou začali svičit Zumbu hlásí deseti kilogramové úbytky váhy.
Udává se, že na jedné hodině spálíte dokonce až 900kcal, což je podobné jako při spinningu. Vysoká spotřeba kalorií vychází právě ze zapojení celého těla, včetně svalů HSSP.
Zumba je ideální pro ty, kdo chtějí hubnout, jedná se totiž o intervalový trénink. Během hodiny nepracujeme stále v jednom tempu. Tepová frekvence, potažmo nasazení a intenzita se mění vždy s novou skladbou, což je právě pro hubnutí absolutně ideální stav.

Kdy se při Zumbě hubne ... Tepová frekvence je velmi individuální záležitostí, je ovlivněna věkem, váhou, kondicí. Dle rychlosti tepové frekvence se organizmus frekventanta lekce Zumby nachází buď v aerobní, nebo anaerobní zóně.
Anaerobní zóna, není vhodná pro ty co chodí na Zumbu hubnout. Je to moment, kdy tělo pracuje na svalové hmotě, ale nespaluje tuky. Při této fázi fyzické aktivity si budujete kondičku, posilujete svaly, ale nespalujete tuky. Poznáte ji tak, že sotva popadáte dech, nemůžete pořádně mluvit. Zkušený instruktor se svých frekventantů během hodiny občas na něco přeptá, aby viděl, zda popadají dech, zda jsou schopni mluvit, reagovat, normálně odpovědět. Pokud zjistíte, že Vaše kondice je jinde, než kondice ostatních na lekci (může být jasné předem že jste vyjímka - díky věku, či nadváze), snižte intenzitu pohybů - např. zmenšete rozpětí kroků, "vysaďte" ruce atd.
Aerobní zóna je ta správná mez fyzické zátěže pro ty, co přišli na Zumbu sundat pár "špeků". Je to moment, který poznáte tak, že při cvičení ještě zvládnete v pohodě mluvit. Pokud trénik, nebo lekce Zumby probíhá v této fázi, je to pro Vaši štíhlou linii naprosto ideální a naopak pro další setrvávání tukových polštářů na Vašem těle je to správná zkáza.
Nekoukejte na instruktora, jeho fyzická kondice je jinde než Vaše. Instruktor má již kondici dávno výrazně vybudovanou díky pravidelnému cvičení a v momentě, kdy vy sotva popadáte dech a jste už dávno v anaerobní zóně si instruktor může zpívat a je bezproblémově v zóně aerobní. Platí zásadní pravidlo - naslouchejte vlastnímu tělu.Jen pro doplnění - anaerobní zóny se bát nemusíte (nicméně kardiaci a obézní - konzultujte toto se svým lékařem), k tomu aby tělo začalo spalovat je třeba jej vybavit aktivní svalovou hmotou a zvýšit kondici. Dělejte jednoduše to co Vás baví a co je Vám příjemné.

Chystáte se poprvé na hodinu Zumby?


Co na sebe? Tílko, top - počítejte s tím, že vše propotíte. Tepláky, legíny, šortky. Pro jistotu si s sebou vezměte i mikinu, což se může hodit zvláště v létě, kdy je potřeba chránit tělo proti prochladnutí způsobeným klimatizací. Správná obuv je taková, která Vám umožní otočit se na špičce o 360°.
Co s sebou? S sebou určitě tekutiny. Optimální je vypít předem alespoň o půl litru více tekutin, než běžně pijete. Ten, kdo se více potí, by si určitě neměl na hodinu zapomenout vzít ručník na otření potu.
Jsem muž a nikdy jsem tančit nechodil! No a? Zumbu vymyslel právě muž, Beto Perez z Kolumbie. Pro latino populaci je (pravda oproti středoevropanům) tanec přirozenější součástí života, ale proč to u nás nezačít měnit, tím spíše, pokud se říká "co Čech to muzikant". Ženy a dívky v sále přítomnost mužů zaručeně ocení. Pokud Vám něco na první hodině nepůjde, nenechte se odradit. Všechny ženy v sále kolem Vás byly také jednou na své první hodině a také jim to nešlo.
Mám pár kilo navíc! Vemte si pohodlný oděv a směle vyražte. Pokud je však Vaše nadváha opravdu výrazná, prokonzultujte vše nejprve s Vaším doktorem. Některé tance mohou nadměrně zatěžovat klouby. Pokud chcete Zumbu ozkoušet, ale nikde v okolí není program ZUMBA GOLD, který je k tělu šetrnější, běžte na klasickou hodinu, ale naslouchejte svému tělu. Lidé s nadváhou by se měli vyvarovat zejména skokům (quebradita, samba, calypso, afrika). Kroky, skoky - jejich intenzitu si upravte dle vlastních pocitů. Pokud se během hodiny Vaše tepová frekvence zvýší a nebudete se cítit komfortně, tak jednoduše snížte nasazení. Stačí např. vynechat pohyby rukou a zmenšit rozpětí kroků a ihned uberete svému tělu zátěž. Důležité je, abyste dělali to, co Vás baví a co je Vám příjemné.


Další druhy Zumby:



Tyto lekce smí vést pouze instruktoři, kteří absolvovali oficiální kurz u Zumby. Př. instruktor, který vede Zumbu pro děti a vlastní jen licenci na Zumbu nemá k tomuto dostatečné opravánění a hlavně vzdělání.

Zumba Gold®
je určena pro starší populaci, či pro osoby fyzicky méně zdatné (obézní), kde fyzická stránka vyžaduje mírnější přístup. Dokonce se dá praktikovat i varianta pro vozíčkáře.

Zumba Toning
Hodina plná tanečních prvků, tentokrát s přídavkem cviků, zaměřených výrazněji na posilování. Používají se činky, které imitují maraca (rumba koule).

Aqua Zumba
Latino party v bazénu. Instruktor je "na břehu" a předvádí pohyby cvičencům ve vodě.

Zumbatomic®
Hravý sportovní program, připravený přesně na míru děti a teenagery. Program LIL´ STARS/HVĚZDIČKY je pro děti od 4 do 7mi let. Program BIG STARS/HVĚZDY je určen dětem od 8mi do 12cti let.


Tohle jse tančila na dovolený akorát to bylo venku na pláži

ta tuhle jseme tančily jak jste mohly vidět v předchozím videu

na tutu hudub jsme taky tančily

Vyskoušela jsem si to a můžu vám jí doporučit Smějící se ALE BACHA JE TO STRAŠNĚ NAKAŽLIVÍ Mrkající

Jsem ráda že jsem tě mohla potkat osobně Andy

3. srpna 2011 v 9:22 Andrea Švihovcová
JSEM RÁDA ŽE JSEM TĚ MOHLA VIDĚT OSOBNĚ.VÍŠ ŽE JSI VESKUTEČNOSTI PĚKNĚJŠÍ NEŽ KDYŠ TĚ VIDÍM NA WEBCE ?

Jsem ráda že jsem tě mohla potkat osobně KAČKO

3. srpna 2011 v 9:10 Káťa Preňková
JSEM STRAŠNĚ RÁDA ŽE JSEM TĚ POZNALA OSOBNĚ KÁŤO

Setkání s moderátorama kiss jižní čechy

3. srpna 2011 v 9:02 KISS JIŽNÍ ČECHY
KISS PÁRTY LIVE V KOZÁROVICÍCH
Na facebooku jsem si zjistila že je kiss párty v Kozárovicích tak jsem běžela za mamkou jestli by jsem nejeli do kozárovic.Na jednou uběhne tejden jako voda a už byla sobota nejprve jsem si museli zabalit a pak jsem jeli celej den cesta trvala až 6 hodin pak jsem dojeli do Hlavního města prahy na Hlevní Nádraží pak jsem museli jet metrem a pak autobusem do Kozárovic. VYstoupili jsem s autobusu najednou před náma budova a tam se konala moje 1 Kiss Párty a pak jsem čekla až přijedou. Na Jednou přijelo 1 auto v tom seděly Žaneta a Roman,přijelo dlaší a v tom sedely Jarda s Cokem a přijelo další a na to jsem čelala nejdýl seděly tam adéla s andy a a s kačkou preňkovou.Pa jsem jim rozdala trička co jsem pro ně měla vyrobený,a onimi za to podepsaly jejich fotky co jsem měla v deníku a pak to začlo vůbec se mi od nich nechtělo od nich no ale muselka jsem.
tady na fotce jsem s Káťou,s Andy ,s cocem.d adélkou



Kačko Dneska ti to šlo

3. srpna 2011 v 8:23 Káťa Černá
Musím tě pochválit dneska ti to zase šlo na 1 škoda že tě neznám osobně.

tady máš tak příjemný usměv a strašně ti to v tom tryčku sluší

už nevím co k tomu dodat prostě NÁDHERÁ i můj Taťka říkala že seš pěkná a to je co říct
Skrátka dneska ti to jde

Kačka Černá

2. srpna 2011 v 9:53 Káťa Černá

strašně ti to tady moc sluší

KAČKA ČERNA

Kačka Černá zpravodajka/kcerna@kiss.cz

Vzdělání: Pracuje se na něm,zatím mám za sebou gympl

Koníčky : Muzika,zpívání,kino,výlet

Oblíbený spotr:ehm,no tak to není uplně moje parketa,tak třeba metaná

Oblíbený film: Harry Potter,Piráti z Karibiku,Karlík a továrna na čokolád,Kruh

Oblíbená kniha: Harry Potter,Záhir,11 minut,Žalář nejtemnější,Cokoliv od Wilda

Oblíbená Muzika : Mchael Jakson,Anastacia,Rihanna,Chinasky,tatbojs

Vůbec te nebaví: Vztávání,lhání,kdyš něco nejde


Nejdůležitější je: Láska,zdraví,nadhled

Životní vzor: Je spoustu lidí který obdovujou,na každým něco jinýho

Přátelé:Některým věřím,s nekterýma se zasměju

Oblíbené Pití: Nealko-voda a rajčatový džus (FAKT!!!!),Alko-rum s colou,piňa colada


Oblíbené Jídlo: Knedlo-zelo-vepřo od babičky,svíčková od maminky,čína od tatínka,špagety od Míši


Oblíbený TV pořad: Simpsonovi,Přátelé,Zoufale manželky,Sex ve městě,Dr House

Motto: Všechno jde,kdyš se chce

Co o sobě říká Kačka ?:
Vždycky se snažímstíhat milion věcí.To je pro mě tipický:-)
Taky jsem dost nerozhodná,marnívá,žarlivá a občas zapomínam.Ale doufám že ostatnína mě najdou i něco pozitivního:-)
Už od mala zpívám a docela ráda chodím do škol,protože mě baví se učit